8 Aralık 2011 Perşembe

Uzunnn bi Aradan Sonra :)


Benim güzel meleğim,Candan ötem şuan 34 Haftalık  :)
Öyle kıpır kıpır öyle hareketliki...Bu konuda bebeğimin bana çektiğini düşünüyorum.Bende bebekken çok hareketliymişim ve ayrıca şuan bile yatarken ani dönüşlerim ani hareketlerim halen devam etmekte
Yukardaki fotograf bebişimin ilk patikleri,baktıkça insan çok duygulanıyor,içi içine sığmıyor :)
Bu uzun dönemde biçok güzel gelişmeler oldu.Öncelikle Ramazan bayramında müjdemizi aldık.29 Ağustos 2011 deki doktor muayenesinde bebeğimizin cinsiyetini öğrendik fakat kafamız karıştı.Çünkü doktorum Kanber Oğuzer in tatil dönemindeydi ve bebeğim 19 haftalıkken detaylı ultrasonunu başka bir doktor bakmıştı ve bayramda bize müjdeyi verdi fakat erkek bebeğimizin olacağını söyledi.Daha doğrusu ultrason resmine göre yani erkek demişti.Aslında bende erkek hissediyordum işte bu durum kafamızı karıştırdı.Neyseki şuan bi kızımızın olacağını biliyoruz.Benim kendi doktorum Kanber Bey daha 20. hafta da (4 aylıkken) kız olacağını belirtmişti. Diğer doktor bizim kafamızı karıştırdı.Zaten bende Kanber hocamın tecrübesine ve bilgisine çok güveniyorum ve seviyorum doktorumu..Güzel meleğimin adı konusunda da eşimle baya bi düşündük,farklı farklı isimler koyduk başta..Önce Öykü Gökçe diye belirledik sonra kararımız değişti.Ardından Alya Jehan diye düşündük..Sonra kardeşimin de etkisiyle yine kararımız değişti..Hatta kardeşim Mithat takılıyordu bize,olmadı Jehan Krançhkova koysaydınız diyordu :)) Şimdi tatlı meleğimin adı inş. ÖYKÜ DEREN olcak :) bu ismini çok sevdik ve çok hoşumuza gitti.Adıyla yaşasın benim güzel meleğim bahtı güzel olsun inş...
Eğer erkek olsaydı Efe Yiğit,Yaman,Çağan arasında kalmıştık..şimdi fikrim değişti hep erkek hissediyordum artık bebeğimin kız olacağına inandım sonunda :))
Hamilelik gerçekten bir bayanın başına gelebilecek en güzel mucize olaylardan biri.O bebeği içinde hissetmek,onu içinde büyütmek öyle güzel bir hiski,insanı düşündükçe mest ediyor güzel düşünceler içine sokuyor... Hamilelik saltanatıma gelince ;
Güzel,rahat ve sağlıklı bir hamilelik yaşıyorum..Bende öyle mide bulantısı ya da aşerme durumları pek olmadı..sadece tatlı ya karşı eğilimim vardı,bol bol tatlı şeyler yedim diyebilirim.Kilo durumumda gayet dengeli geçti.72 kilo ile başlayan hamilelik dönemim şuan 80 kilo ile devam etmekte,toplamda 8 kilo aldım.Doktorum normal olduğunu söyledi,hatta tatlıyı bu kadar çok yemesem daha da az kilo durumu olurdu diye düşünüyorum.Çünkü kare Damak çikolata olsun Nutella olsun ne varsa bol bol tükettim :) 1 Aralık 2011 deki doktor muayenemde bebeğimin kilosuda gayet iyiydi 2088 gr dı..Ultrason görüntüsünde de uyanıktı ağzını öyle güzel açıyorduki,doktorumda sana dil çıkarıyor diye takıldı hatta bana :)) çok ama çok sevimliydi zaten tam hareketli dönemindeydi annesini çok ama çookkk mutlu etti :)
24 Kasım öğretmenler günü de benim için şaşırtıcı ve güzel geçti.Eşimden çok güzel bir swatch saat hediye aldım.Hep hayalimdeydi ve bu günde bana bunu hediye etmesi çok şaşırtıcı ve süpriz oldu.Öyle mutlu ettiki beni,bu anı unutmayacağım kesin,çünkü hiç ama hiç beklemedğim bi anda yaptı bu jesti :/
Hamilelikte yapmadığım çoğu şeyi yapmaya da çalıştım.Mesela süt içmeyen ben,günde 2 bardak düzenli süt içtim.Bu durum bebeğimin gelişimine de yararlı oldu,Protein ağırlıklı beslendim de diyebilirim.Günde 1 adet ceviz yemeyi de ihmal etmedim.Meyveye gelince ise ömrümde böyle meyve yememişimdir herhalde :) En çok da NAR yedim hamileliğimde ve halende yemekteyim nerdeyse hergün NAR yiyorum ve bayılıyorum Nar yemeye :) Hamilelğimde eşimin çok desteğini gördüm her anımda hep bana yardımcı oldu,benim yanımda oldu.Gerçekten Allah a şükür ediyorum o iyiki hayatımda ve benimle.Bu konuda çok şanslı olduğumu düşünüyorum,ömrüm boyunca onu çok seveceğimi biliyorum..Geçenlerde bana özel hazırladığı meyve tabağı ise süperdi o benim canımmmm gerçekten ve iyiki var !! 
6 Aralık 2011 Pazartesi günü bebeğimin beşiğini aldık.Daha doğrusu tasarım bi beşik oldu.Kafamızdaki beşiği yapacaklar.Sitelerden beğendik eşimle birlikte ve çok içimize sindi.hatta bu güzel beşiği bebişimin Mithat dayısının hediyesi oldu.İnş tatlı uykularını bu anlamlı beşikte geçirir ve mutlu bir bebek olması dileğiyle...

16 Aralık teslimata gelecekler ve şuan onu bekliyorum hep..Güzel meleğimin biçok kıyafetini eşyalarını da tamamladık sayılır.Bebek alışverişimizde çok keyifli geçti..öyle güzel bir heyecanki insan ne alsa mutlu oluyor.Bebeğime ilk aldığım şey ise onun ilk patiği oldu :) ve hep saklamayı düşünüyorum...
Şuan yılbaşı ağacımızı bile kurduk,hatta süsledik..yılbaşı daha gelmeden lambalarını bile açıyorum..2011 benim için süpriz bir yıl oldu..Hayatın en güzel müjdesi benimleydi..16 Mayıs 2011 bu güzel müjdeyi öğrendik ve sonrası da bu güzel meleği düşünmekle onu içimde büyütmekle geçti..İnş 2012 de benim için güzel bir sene olur,2012 de hamilelik saltanatımın yerini,Allah nasip ederse Annelik alacak ve bir ömür boyu inş bu yüce duyguyu yaşamaya nail olurum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...