21 Aralık 2011 Çarşamba

Doğuma Az kala...

Bebişim bugün 35 hafta 5 günlük :)
Kilo durumuma gelince gayet normal bir seyirdeyim,şuana kadar toplam 9-10 kilo arasında aldım,doktorum normal olduğunu belirtti.Hatta ben kilo durumunda biraz geçerim diye beklerken dengeyi yakalamam beni mutlu ediyor.Artık doğuma günler yaklaştıkça evde tek kalmamaya çalışıyorum.Eşiminde yılbaşı işleri nedeniyle yoğun bir temposu var bu aralar,beni evde yalnız bırakmamak için sabahtan annemlere bırakıyor.Hem benim için daha iyi geçiyor zaman.Annemle bebek için bir şeylere bakıyoruz ve anneannemlerin evide kalabalık olduğu için zaman daha keyifli geçiyor.Bugün annemle sabah kahvaltısından sonra Elif'i okula bıraktık ve miniğim için birkaç alışveriş yaptık.Eve döndüğümüzde biraz süprizler oldu.Neslihan yenge de 2 aylık hamile,onun hamileliği biraz zor geçiyor.doktor kontrolünden sonra eve geldiğinde birden bayıldı ve midesi aşırı bulanıyor.Her bayanın hamileliği gerçekten farklı seyir gösteriyor.Bende hiç böyle birşey olmadı.Bugünüm yoğunlukla geçti.Saat gecenin 01:00 i eşimle evimize yeni geldik.Sanırım bu hafta yalnız kalmamak için aynı koşuşturmaca devam edecek,evde olmayacağım genelde....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...