8 Haziran 2011 Çarşamba

yemek siparişleri :/

Bugün sevgili bebiş 7 hafta 5 günlük :)
Artık aile içinde yemek siparişlerine başladım..Sincan'daki halamlardaydık ve canım yaprak sarması istiyordu daha ben demeden halamın yapmış olması beni  çok mutlu etti..yemek davetindeydik vee çok güzel bir yemekti uzun zamandan sonra,çokta özlemiştim halamı akşam güzel bir vakit geçirdik..hamileliğin bu durumlarını sevmeye başladım bana aşırı bir hürmet oluyor,ayrılırken bile canının istediği birşey olursa söyle hemen yaparız,yaparım demeleri bile insanın ruhunu okşuyor...Bu güzel yemeklerde ekmek yememeye gayret ediyorum yoksa iyice tombullaşacağım gibime geliyor...yemekten ziyade ekmek yememek,karbonhidratlara dikkat edersem daha rahat ederim...
08 Haziran güzel bir gün oldu :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...