20 Haziran 2011 Pazartesi

Mangal Keyfi ♣♣

Bugün güzel bebişim 9 hafta 2 günlük :)
Pazar günleri artık benim için öyle güzel ve dolu dolu geçiyorki...Bugün arkadaşlarımızla beraber Mangaldaydık...Evren Abi ve Tuğba'yı Etimesguttan almaya gittik ve güzel gün böyle başladı..Nereye gideceğimiz konusunda hepimiz kararsızdık.Tuğba Yenikent ya da Göksu civarına gitmeyi istiyordu,sonra birden karar değiştirdik benim isteğimle Sincan'ın arka taraflarındaki Saraycık'a gitmeyi düşündük,burayı ben önerdim ama nasıl gitceğimizi bende bilmiyordum.Çünkü buraya en son babamlarla yanılmıyorsam 1998 yılında gitmiştik,ama yeşilliği ve doğallığı aklımda kalmıştı,onlarında kanına girip Saraycık'a gitmeyi ben önerdim,nasıl gidildiğini sordular bende bilmediğim için,Türkan halamlara telefon açtık ve süprizle karşılaştık.Çünkü Türkan halamlarda şans eseri Saraycık'ta piknikteymişler,hemen tarif etti bize,Tuğba Etimesgut civarında oturduğu için burayı iyi biliyordu,Sincan'dan yola çıkıp gayette güzel bulduk burayı.Gittiğimizde Türkan halamlar bizi karşıladı,ve burayı çok beğendik gayet doğal bir yerdi,yeşillik ve dağdan gelen çeşmesi bile vardı...Herşey yolunda giderken havada o kadar güzelken birden yağmur bastırdı öyle şaşırdıkki ama hiç ıslanmadık ve istifimizi bile bozmadık,ağaç büyük olduğu için yağmur bize gelmedi bile...Türkan halamlar yağmurun uzun süreceğini düşünüp onlar toparlanmaya başladılar ve ayrıldılar,bizse aynen devam ettik iyikide devam etmişiz çünkü ardından gökkuşağı eşliğinde hava çok güzel oldu...Saraycık Sincan'a 10 km uzaklıktaydı,yanılmıyorsam Peçenek köyü civarına gelmiştik ve buranın havası,doğallığı yeşilliği içimizi açtı,çok güzel birgün geçirdik gün hem uzundu hemde hiç bitmesini istemiyorduk.Zaten akşam oluncaya kadar devanm ettik,sonra Evren Abiyle Tuğba'yı evlerine bıraktık,en kısa zamanda bunu tekrarlarız gibime geliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...