5 Haziran 2011 Pazar

Mide Bulantısı,Tiksinme ...

Bugün bebeğim 7 hafta 2 günlük :) 
Kokulara karşı aşırı duyarlılığım var,hatta tiksiniyorum midem bulanıyor,özellikle sucuklu yumurtaya karşı,sanırım gebelik dönemim boyunca yemeyeceğim...Hamilelik döneminde protein ihtiyacı açısından yumurta almam gerekiyor,sanırım yumurtayı bundan sonra rafadan yemem gerekecek...Mutfağa girdiğimde kokulara karşı tiksinmem oluyor 3-4 gündür yeni başladı.Hemen midem kalkıyor, resmen tiksiniyorum !!! 
Normalde sütü hiç içemeyen birisi olarak canım hep süt içmek istiyor,sanırım kalsiyuma ihtiyacım var...vee bol bol dondurma canım çekiyor limonlu-vişneli...
Tatlılara ve süt ürünlerine karşı isteğim bu sıralar fazla ve fark ettim ekşi pek canım istemiyor bol bol tatlı türü şeyler tüketiyorum :/
Bugün evde güzel bir değişiklik yaptık salondan,oturma odasına taşındık,plazmayı çalışma masasını taşıdık daha bir güzel oldu,yazın salon aşırı sıcak oluyor,oturma odası o konuda şanslı ve daha bir şirin geliyor gözüme,bebeğin odası ve karyolası konusunda kararsısız,Kışa denk geldiği için karyolanın yukarı katta olması gerekiyor yatak odasına yakın,galiba bebişin odası yukarı kat olacak,bakalım onuda Eylül-Ekim ayında ayarlarız inş...
Alacağım bazı kitaplar var,sırasıyla şunları okumayı düşünüyorum

Tahsin Yücel  -  Kumru ile Kumru
 Ahmet Ümit  - İstanbul Hatırası
Ahmet Ümit  -  Kar Kokusu
 Susan Elizabeth Philips  - Aşk Kapıyı Çalınca
Marian Keyes  - Karpuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...