13 Haziran 2011 Pazartesi

Mantı Günü :)

Bugün sevgili bebiş 8 hafta 2 günlük :)
Yemek yeme alışkanlıklarım değişmiş durumda,hergün süt içmeye özen gösteriyorum.Hatta bu hafta folikasit (folicplus) ı bırakmam gerekebilirmiş.Çünkü bebeğin omirilikleri,beyin yapısı oluşmuş durumda :) Ancak doktorum 01 Temmuz 2011 deki muayeneme kadar vitamin takviyesine devam edeceğiz demişti,o nedenle hala devam ediyorum.Zaten devam etsemde bi zararı yok fakat bebeğe bir etkisi olmadığı için bırakmayı doğal kabul ediyorlar,ben yinede doktor tavsiyemle muayeneye kadar devam edeceğim...Bugün Genel Seçim günü,herkeste bir telaş var...Sözde sabah kahvaltısına kayınvalideme gidecektik eşimle beraber ama sabah unuttuk,yinede kendimize özenli bir kahvaltı hazırladık.ardından Sarayköy'e Babamı ziyarete mezarlığa gittik,çokta iyi oldu babalar günü gelmeden gittik.Mezarlığa ektiğimiz çiçekler aynen duruyordu,kedi tırnağı,karanfil,gül,papatya..bazı otları kopardık...Gül 'ün yaprakları duruyordu,gül yoktu ortada.Çünkü mezarlığın kapısı açık kaldığı için inekler yemişti,bana öyle söylendi ama bana koparıldı gibi geliyor.Çünkü diğer yeşil çiçekler duruyor,bi gül yoktu.Neyse bakalım bugün güzel geçti...Babalar günü 19 Haziran Perşembe günü belki o günde Serkan'ın iş durumuna göre karar veririz,yağmurlu bir gündü gittiğimizde de Metin amcamla karşılaştık,onu gerçekten çok seviyorum tıpkı babama benziyor amcam,gülmesi,anlatmaları,mimikleri...
Sarayköy'de babamın ziyareti ardından,Demetevler'e geçtik...Halil babamın (eşimin babası) mezarlığını ziyarete  Çok anlamlı geçti bugün,Demetevlere geçtiğimizde yağmur durmuştu,Duamızı ettik ve geri dönüş..Gün burda bitmedi,sabak kahvaltıya Birgül Anneme gitmeyi unutsakta,akşam Mantı yemeğe kayınvalideme gittik..Mantı 7/24 bıkmadan yiyebileceğim bir yemek ve Birgül annemde Kayserili olunca tadından yenmez :) özlemiştim zaten süper bir akşam yemeği oldu,hatta dönüştü yaprak sarması bile getirdim,Birgül annem yaprak sarmasını Tupperware'e koyunca,hemen sordum ve hep almak istediğim Tupperware ürünlerini söyledim katologtan bakacağız ve eksik ürünleri alacağız kısa zamanda,sebze kurutucuya kadar :) Bol lezzetli  ve anlamlı bir gündü :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...