2 Haziran 2011 Perşembe

Hayatın En Güzel Süprizi Beni Buldu :)


Anne oluyorum, çok mutluyum…
Öncelikle bedenimin, ruhumun, beğenilerimin, ilgi ve algılarımın,  yeme içme alışkanlıklarımın, uyku düzenimin ve kısacası hayatımın ve dünyamın büyük değişim içinde olduğunu ve bu mutluluğun tarifi olmadığını da biliyorum.
Hayatını ona vereceksin,keyiflerinden feragat edeceksin,düşünüyorum da değişik bir duygu ama Hayatın en güzel sürprizi Anne olmak….Büyük bir heyecan var,bebeğimi ilk kucağıma alacağım ana kadarda devam edecek sanırım bu heyecan,umarım beni hiç üzmez :)
Anne Olmak, Annelik; bir insanın neden kendi hayatini başka birinin hayati için verebildiğini, bu dünyada kendisine bahşedilmiş en güzel hediye olan yasamdan nasıl vazgeçebildiğini anlatacak tek his. Bana kendimden daha büyük, daha görkemli, daha olgun olmamı sağlayacak, tarif edilmez mükemmel bir yetenek.
Bebeğim senden ilk kez 16 Mayıs 2011 Çarşamba gecesi saat 23:00 civarında, babanla nöbetçi eczane bile aradıktan sonra haberdar oldum,sevinçten çok büyük şok yaşadık babanla beraber…İnanamadık,olayı tam olarak kavrayamadık ama bak şimdi 6 hafta 5 günlüksün…

Bugün yine çok güzel bir sürpriz yaşattın bana,senin ilk kez kalp atışlarını gördüm,senin bana tutunman,o güzel kalp atışlarını bugün görmem gözlerimin dolmasına neden oldu..01 Haziran 2011 Çarşamba o hızlı ve sıcacık kalp atışını görmem hayatımda yaşadığım en güzel mutluluklardan biri…Şuan bir şeyi daha fark ettim seni öğrendiğim gün 16.05.2011 Çarşamba,ilk doktor muayenemiz 25.05.2011 Çarşamba veee bugünde 01 Haziran 2011 Çarşamba ilk kalp atışını öğrendiğim gün…senin mutlu haberlerini Çarşamba günleri öğrendiğimi şimdi fark ettim :)

 Güzel bebek,bu blog aslında senin için tuttuğum bir günlük olacak,seni ilk öğrendiğim gün 16 Mayıs 2011 Çarşamba’dan itibaren neler yaşadım,neler hissettim,sen daha benim karnımdayken seninle neler yaşadık bunları kaydedeceğim ve ilerde sana armağan edeceğim …
Bu özel duyguya bugün en güzelinin eklenmesi benim için tarifi çok zor,öyle heyecanlıyımki…

2 yorum:

  1. Sağlıkla bu güzel annenin kollarına gel bebek... Bu dünyaya ve ülkeye uğur getir bebek...

    YanıtlaSil
  2. güzel teyzesi çok teşekkürler :) güzel dileklerin için :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...