16 Haziran 2011 Perşembe

İstanbul ♥♥♥

Bugün güzel bebiş 8 hafta 6 günlük ;)
İstanbul yolculuğumuz biraz ani olsada,14 Haziran Salı günü akşam 6 gibi düştük İstanbul turuna :) çok keyifli geçti,eşimin işi icabı gittik İstanbul'a...Arabayla gitmekte keyifliydi,hamileliğim nedeniyle kararsız kalsakta rahatsız eden hiçbirşey olmadı çok şükür,zaten mola verdik gerektiğince,Sakarya'da yemek yedik ve gebelik döneminde bol tuvalet ihtiyacı olduğundan devamlı mola verdik bu nedenle yorucu değildi :/
İstanbul Uluslararası Enerji Konferansına iş teslimatına gittik,Navigasyon aleti sağolsun onun sayesinde hiç zorlanmadık hatta :) Atatürk Havaalanı yanındaydı aradığımız yer,Bakırköy civarında,zaten otobandan KGS geçişi ile gittiğimiz için,çevre yolundan direk oraya ulaştık,İstanbul Fuar Merkezine gelene kadar sorun olmadı yalnız,Fuar Merkezine ulaşana kadar 4 defa aynı yoldan geçtik diyebilirim :) konuşmaya daldığımız için hep sağa dönüşü kaçırdık ve sonunda Rüzgar Güllerini teslim ettik,çok eğlenceli geçti,İstanbul'da kalıp kalmama konusunda kararsız kaldık ama önce karnımızı doyurmamız gerekiyordu ve hep istediğimiz şeyi yaptık,İstanbul Fuar Merkezinden hemen Florya'ya sahil kenarına geçtik ve taptaze balığı afiyetle yedik ♥ Uskumru ve ardından midye tava yedik,İstanbul'a gelirken karnımız aç olmamasına rağmen,öyle güzel yedikki o tazeliği hala aklımda..ve Denize sıfır yedik balıklarımızı,Florya sahil kıyısındaydık...İstanbul'da kalıp kalmama konusunda kararsızdık,çok yorucu bir yolculuk olmasada,hamilelik durumu olunca bu bizi düşündürdü,Gece Saat 2 gibi yola çıktık ve Kocaeli'ye geldiğimizde kararımız degişti ve gece saat 3 gibi Kocaelide bir otelde kaldık ve iyikide kalmışız isabetli bir karar olmuş,sabahları geç uyanan ben 8 gibi uyandım eşimide uyutmadım ve Bolu'da kahvaltı yaparız umuduyla erkenden Ankara yollarına düştük :) Saat 10 gibi Bolu'daydık ve çok güzel bir kahvaltı bizi bekliyordu,Karpuzdan cevize kadar ne varsa yedim :/
İstanbul Macerası çok eğlenceli geçti
Bugünse Ankara sular altında,deyim yerindeyse mahsur kalan insanlar ani sağnak yağış nedeniyle yüzerek çıktılar,Alt yapı yetersizdi ve şelaleler oluşuyordu,Haziran ortasında gerçekten etkileyici bir olaydı,heleki o korkunç gökgürültüsü,ve dahada önemlisi Balıkadamlar (dalgıçlar) Altgeçitden insan kurtarmaya çalışıyordu Cidden çok etkileyici bir yağmurdu,yerlede avuç avuç dolu vardı ve Haziran ortasında Ankara bembeyazdı