7 Haziran 2011 Salı

Gezinti Günü :/


Bugün güzel bebiiş 7 hafta 3 günlük :)
Bugün tam gezme günümdü,yaklaşık 6 saattir dışardaydık baya bi eğlenceli ve yorucu bir gündü,eve geldiğimde ohhh bee dediğimi hatırlıyorum...Kayınvalidemde güzel bir börülce salatası yedim hala damaklarımda çok nefis olmuştu,tamda canım istiyormuş...bugün baya bir vitamin depoladığımı düşünüyorum Karışık meyve kokteyili...bugün bebişe iyi baktım :/ Panora'daki Cuppa Juice Cafedeydik,eşimin arkadaşının yerindeydik, otururken garip bir raslantı Nihan'la karşılaştık (en küçük görümcem) oda bize katıldı, orada içtiğim kokteyl çok güzel ve tazeydi,büyük otellere Hilton'a gönderdikleri kokteyilden ikram ettiler hala damağımda kaldı....bugünün yorgunluğu hala üzerimde Folikasit i evde unuttuğum için içemedim,hemen suç işlemiş gibi oluyorum içmeyince...Süt içmeyen ben süt fln içiyorum gerçekten güzel bir değişim içindeyim,kilo durumuna gelince,bu haftalarda 1 kilo almam doğal hatta kilo verdim bol su içiyorum ondan 3-4 litre su içmem gerekiyor :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...