3 Haziran 2011 Cuma

" to Expect a Baby "

Bugün bebeğim 7 haftalık :) 
Bu sıralar algıda seçicilik konusunda baya bir merakla bebek eşyalarını karıştırır,araştırır oldum...Bebek emziği,bebek karyolası,bebek yastığı,bebek giysileri,cibinlik,zıbını,tulumu, bebek şampuanları,biberon,bebek arabaları,bebek küveti,bebek oyuncakları,bebek şapkaları...Özellikle farkettim değişik bebek şapkaları hemen dikkatimi çekiyor ve bol bol şapka alıcam gibime geliyor...Öyle güzel şeyler varki insan hepsini almak istiyor.Bugün öğlenden beri alışverişte bunlara göz attım,hala bişey almış değilim ama almak istesem hepsini ele geçirirdim.Çünkü çok sevimli şeyler var,heyecanla bakıyorum ve çok hoşuma gidiyor..
 Geçenlerde doktor muayenemde bi bayanın "yüklüyüm" tabirini kullanması aklıma geldi,cidden kulağa kaba gelen bir tabir sonuçta; hadi gebeyim,hamileyim onu biliyoruz sonuçta da "yüklüyüm" üde kullananlar var :)) 

Bebek Beklemekte,Bebek Alışverişi Yapmakta Çok Heyecan Verici !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...