25 Şubat 2015 Çarşamba

sevgililer gününden :))

Eşimin bana sevgililier günü hediyesi :)
Kurbağa objelerinden hoşlandığım için çok sevdiğim bir hediye oldu bu :)
Çok ama çok mutluuuu oldum.
bu minik 3'lü Kurbişlerim çok şekerler
Bu Kurbişi de ayakkabılıkta kullanıyorum şimdi
Komidin in üzerinde anahtarlarımız vs. içine atıyoruz koyuyoruz
çok ama çokkk şirin ♥
miniğimle & Ben 
bu şirin objeleri eşim bana; 
Ato Congresium Sevgililer Günü Hediyelik Eşya Fuarından aldı.
Hediyelik eşya fuarından
objektifime yansıyanlar ;
çektiğim fotoğraflarım :
çeşitler bol bu fuarda
takıdan boncuğa hersey var
 Ato Kongre Fuarında
fotoğraf karemden ;
Son günlerde gitmiş olsakta
 aradığımız şeyleri bulabildik.
Cam eşyaları da mevcuttu Fuar'da.
Çörek-börek
Organik Köy ürünleri de vardı Fuar Alanın'da
Kapalı Alan'da yer aldığı için Fuar 
Kış günü bile rahatlıkla gezip görülebilecek bir yer.
Bu GÜZEL Çiçek de Seldacığımın
 Bana Sevgililer günü hediyesi :)
Çok şaşırmıştım bunu alınca evime kadar 
gelen güzel ve çok anlamlı 
bir o kadar da şaşırtıcı bir hediyeydi çünkü.
#mutluolmakiçinküçükşeyler
bir çiçek yeter mutlu olmaya..
Selda'ya çok teşekkür ediyorum ilgisinden ötürü
Düşünceli olması beni çok sevindirdi.
güzel çiçeğim mutfağımda en güzel yerini aldı
çiçeğim şekil önümden çekil.. :)))))
bu da BENİM Selda'ya hediyem.
Süpriz olarak iş adresine gönderdim
 Aldığında çok şaşırmış ve hemen telefonla beni aramıştı :)
karşılıklı ama süpriz olarak
 yaptığımız anlamlı hediyelerimiz bunlar.
Hep Sevgililer mi hediye alıcak biribirine
 şaşırıtcı süprizlerde insana iyi geliyor
benim gönderdiğim hediye gerçek çiçek değildi
kendim öyle tercih ettim kalıcı olsun istedim
Yapay çiçek ama görünüm ve şıklığı
 gerçeğini hiç ama hiç aratmıyor
vazosu da sevgililer günü konseptli Kırmızı kalpli seçtim
Seldacığım iyi günlerde anması dileğimle ;
Odasının en güzel baş köşesinde yer almış bile çiçeğim
Selda'ya sevgilerimle....
Güzel geçen sevgilier gününden...
her sevgililer günü böyle geçsin valla ♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...