2 Şubat 2015 Pazartesi

3.Yas Dogum günü Kutlamamız

Öykü Deren'in doğum günü 28 Ocak'tı.Yoğun iş temposu nedeniyle Pazar Gününe denk getirdik.Daha bir güzel oldu.Kardeşim,Kuzenim ve eşi de katıldı.Çok eglenceli vakit geçirdik.Özendiğimize değdi açıkçası.Öykü Deren büyüdüğünü gösterdi pastasını kendi bile üfledi miniğim :)
Nice Yaşlara miniciğim
Doğum Günü Masamız
Peçeteleri Öykü ile beraber seçtik :)
Öykü'nün şans çubukları.Çubukların arkasında doğum günü kutlama tarihi ve yaşını yazdık.
doğum günü süslerimiz
duvar askılığımız keçeden:)
senin gibi şirindi hersey
hazırlıklardan genel bir görünüm :)
yaprak sarma,acuka,ekler topları,böreklerimiz :)
Burda da miniğime gelen hediyelerimiz var.Dayısına,Selda ablasına çok teşekkür ederiz güzel hediyelerinden ve zevkli seçimlerinden dolayı.Ayrıca Ekrem Dayısı ve Banu Yengesine de çok çokkk tesekkür ediyoruz.Hediyelerimiz hepsi birbirinden sirin
hepinizi çok seviyorum :))))
Doğum gününden kareler
Banucuğum & Ben
Ayrı bi güzel çıkmışız :))
bunları patlatmak istiyorum bakışı :))
benim tatlı kelebeğim :)
benim Dayım biiii taneee :)
mutlu doğum günü :)
hep böyle gözlerin ışıldasın !!!
hep böyle güleç olsun....
3. yas doğum günümüz böylelikle biter
Nice yaşlara sağlıkla ve tüm sevdiklerimizle beraber girmek dileğiyle :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...