25 Şubat 2015 Çarşamba

büyük halayı ziyaret :)

Minik kızımla Salı günü Fikriye Halam'a kahvaltıya gittik.
Miniğim Arda ve Dinçer abisiyle 
çok güzel oyunlar oynadı ve çok mutlu oldu.
yemek yemeyi sevmeyen minik kuş tabağını zevkle ve iştahla bitirdi.
Halamın ellerine sağlık :))
Abiler ile Merve bebekle oynarken :))
Seyhan Halam ın Öyküm'e Doğum günü hediyesiii
Öyle mutluu olduki miniğim Elinden düşürmüyor bu bebeği
hem konuşuyor,hem şarkı söylüyor ve yürüyor
Seyhan Halam'a bu ince davranışından dolayı çok teşekkür ediyorum.
Çok mutlu etti bizi
Bu Namaz Elbisem'de 
Seyhan Halam'ın hediyesi bana
hem kullanışlı hemde her yere taşıyabileceğin 
bir namaz elbisesi
hep almak istiyordum ama hiçbir yerde görmüyordum
en güzel hediye bence bir insana bu
Seyhan halama ayrıcaaa çok çokk teşekkürler
Çok seviyorum onu :)))
Misss gibi yayla çorbası
Fikriye Halam ın elinden :))
ARDA ♥ DİNÇER ♥ ÖYKÜ DEREN
içerde Abilerle hoplayıp zıplarken :))
Öykü nün hep arayıpta bulamadığı şey
çok mutlu oldu miniğim
-'Anneee bi daha gidelim mi abilere..' diyor :))
#eğlencelisaatklerimizden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...