12 Temmuz 2012 Perşembe

Hindistan Cevizli Top


Son günlerde hiç evde durmuyoruz miniğimle.Yine dün Özlem,Emel,ben ve çocuklar halama gittik.Ben onlara onlar bize derken şuanlık gezme planlarımıza dur diyebildik.Özlem in bana verdiği tarifi paylaşmak istedim.Leziz ve yapımı çok kolay :)
Hindistan Cevizli Top
Malzemeler:
  • 1 paket çiğ krema
  • 1 su bardağı süt tozu
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 4 su bardağı hindistan cevizi
Yapılışı:
Bütün malzemeyi bir kabda karıştırın. Sonra top yapın, hindistan cevizine bulayın.(Malzemeyi karıştırdıktan sonra 1 saat dolapta dinlendirin. Daha sonra şekil verin. Yeşil fıstık  vs renkli tatlı süslerine bulayarak rengarenk toplar elde edebilirsiniz.)

4 yorum:

  1. hımm nefis görünüyor bir kere denemiştim ve çok beğenmiştim uzun zaman olduydu hatırlamam iyi oldu mutlaka bir daha deneyeceğim, yapanın ve paylaşanın ellerine sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sevde ; evett yapımı da çok kolay :))

    YanıtlaSil
  3. çok nefis görünüyor beyaz olanını yiyesim geldi nam nam nam..

    YanıtlaSil
  4. şirince tatlat ; nam nam nam deyince de aklıma çizgi film geldi :-D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...