2 Temmuz 2012 Pazartesi

Çık İçimden tatil ruhu çıkk !!

             Havaların aşırı ısınmasıyla birlikte büyük hayalini kurduğum yaz tatilimizi Ramazan Bayramı tatilini kullanarak değerlendireceğiz.Şuan bile o günün gelmesini bekliyorum açıkçası.Çünkü Ankara öyle sıcak ki.. Sıcaklardan o kadar bunalıyor ki insan.Zaten bu gidişle tatili 1,5 aya kadar bu şekilde geçireceğim gibi görünüyor :))
Bir ara Kırşehir ve Kayseri'ye gitme planımız vardı o da şuan için yatmış görünüyor.Çünkü annemler 10 güne kadar gelmiş olcaklar.Çok özledim onları.Öykü'm 1,5 aylıktı en son burda olduklarında.Anneannesi çok özlemiştir minik torununu kesin :)
Minik bebeğimi de düşündüğüm de bu yıl iyi eğleneceğimizi düşünüyorum.Şuan 1,5 ay var tatile ama ben şimdiden hayalini düşünüyorum valla :)Bu yıl bize amcamın kızı (Gizem) da eşlik edecek.Eski tatillerimin yani evlenmeden önceki vazgeçilmez eşlisiyiz biz Gizem'le.Erdek'te Ayvalık'ta büyük anılarımız var :))
ve yine inş onunla gideceğiz ve bu defa minik kızım Öykü Deren'im de olcak (kısmetse)
                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...