1 Temmuz 2012 Pazar

Amca kızları günü :)

Hafta sonu amca kızları günü yaptık.Çok keyifli geçti.Gizem.Emel,Özlem,ben ve çocuklar hepimiz biraradaydık.Minik Öykü Deren'imin bile çok keyif aldığı bir gündü.Uzun uzun sohbet ettik,uzun bir sabah kahvaltısı yaptık Emel'in evinde.Umarım tekrarlarız.Akşam amcamın yaptığı mangalda anlatılmaya değerdi.Şimdi de Emel in bize yaptığı Tavuk göğsü tarifini paylaşmak istedim.
Yapması zor olmamakla birlikte yemesi ise 5 dakika :)
Tavuk Göğsü
Malzemeler :
1/2 paket katı yağ
1 su bardağı un
1,5 su bardağı şeker
1 kg süt
1 paket vanilya (damla sakızlı vanilya daha hoş oluyor)

eğer damla sakızlı vanilya bulamadıysanız.falım sakızı 1 adet atabilirsiniz içine )
HAZIRLANIŞI :
Un yağla pembeleşene kadar kavrulur. Üzerine şeker, vanilya ve sütü ilave ederek koyulaşana kadar karıştırılır. Ocaktan aldıktan sonra 15 dak. mikserle köpük olana kadar karıştırılır. Tepsiye dökülür üzerine arzuya göre tarçın dökülüp soğumaya bırakılır.

1 yorum:

  1. 2 el kompresör ve hava kurutucu konusunda teknoloji çok ilerledi ancak ben gelişen teknolojiden yararlanmak yerine kendim elekronik birşeyler geliştirdim şimdi tanıtım yapmak istemiyorum çünkü çalınabilecek bi proje patent işi bitsin sonra yayınlayacağım ...
    http://www.kompresorservisi.com.tr
    http://www.kompresoralsat.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...