30 Ocak 2015 Cuma

hediyelerimiz var :))

Öncelikle Öykü Deren'in yılbaşı hediyelerinden bahsetmek istiyorum.Yukarıdaki makyaj masasını Babası almişti.Miniğim çok sevdi bu takımı.İçinde tarağı,saç kurutma makinası(pilli) makyaj seti (oyuncak) peri çubuğu,küçük sandalyesi bulunuyor.Ayna pilli olduğu için ışıklarıda isteğe bağlı yanıp sönebiliyor.benim makyaj masamdan daha havalı :) Öykü bu masasını çok seviyor :)
                         elindeki tablet babasının hediyesi :)
Yılbasında daha özel hediyelerde aldık.Alan kişi daha özel benim için.Çok ince düşündüğü için ayrıntıları atlamadığı için Seldacığım 'a ayrı bir tesekkür ediyorum.bunlarda güzel gözlümün hediyeleri biz bunları çokk çokkkk sevdik :))
Öykü'nün hiç Şirinesi yoktu çok seker ve hareket ediyor dans ediyor şarkı söylüyor :)
Ben hiç Bez bebek almamıştım bunuda yatarken bile yanına alıyor minik Öyküm :)
Bu Kalp kutuda Öyküşe geldi ama ben al koydum :)
Bu şeker Şapka da Öykü Deren'e çok özel birinden :)))) 
bu hesap makinasına rengine bayılıyoruz 
Öykü Deren buna tabletim diyor :))
Bunlarda hediye toklarımız aynı şekere benziyolar :)
Hele ki bu güzel çerçeveyi evimin en güzel köşesine astım.Selda'cığıma çok ince davranışından dolayı çok tesekkür ediyorum.Bu güzel ve anlamlı cerceveyi hediye ettiği için fotografı bile düşünüp yaptırdığı için...
Canım  Dedeciğim benim,
(nur içinde yatsın) Herkesi mutlu etmesini bilen konuşmasıyla gülmesiyle Dünyalar sekeri bir insandı.Emeği üzerimde çok bulunan hakkını ödeyemeyecğim Dünyada öyle birini tanımadım hiç dedirten bir melekti benim Dedem !!Öykü yü çok seven bir Dedem vardı benim.
 Kabri Nurla dolsun Onu HERSEYDEN çokkkk Seviyorum hemdee çokkkkk !!!
Bunlarda hemen takıp kullanacağım anahtarlıklarımız.Selda Öyküm'üde atlamamış onu almışlar
hediyelerimizin hepsi birbirinden güzel
Çooook tesekkür ediyoruzzzz :))))
Bunlar yılbaşı hediyeleriydi miniğimin güle güle kullansın Öykü Deren 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...