28 Ocak 2015 Çarşamba

3.YAS GUNUMUZ

Doğum günün kutlu olsun minik Öykü Deren'im.Seni çok ama cokkkk seviyorum.
Gülüşünle anlam kazandı hayatım.Gelişinle hersey değişti.İyiki doğdun benim birtanecik bebeğim,candan ötem,herseyim.
Seni kucağıma ilk aldığımda 'bu benim' dediğim gün hayatımın en güzel günüydü biriciğim.Bu duyguyu anlatmak çok zor.Seni kucakladığımda ağlamıştım.Her duygu bir aradaydı sevinç,endişe,mutluluk,mera,acı...
Sen hep böyle tatlı kal olur mu..Hep sevecen ol...Annesini hiç üzmeyen bir bebek oldun,hep anlayışlı oldun.Baban be Ben seni cokk seviyoruz
3. yas günün kutlu olsun miniğim !!!
Hayat boyunca hep böyle güzel ve güleç olsun..Her günü ailesiyle sağlıkla mutlu geçsin
Nice yaşlara Öykü Deren...
28 Ocak 2015 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...