10 Ocak 2012 Salı

Doğum Çantası ve Son Rötuşlar :/

              Minik bebeğimiz Öykü Deren’im bugün 38 hafta 3 günlük :)
Güzel bebeğimizi kucağımıza almamıza sayılı günler kaldı (inş.) Her geçen gün bize ayrı bir heyecan olarak geri dönüyor.Bu hafta sonu bebişin eşyaları,yatağı ve tüm eşyaları ile ayrı ayrı ilgilendik.Tekrardan derledik,topladık.Heyecanımız görülmeye değerdi.Bir eşim alıyor eline eşyaları bir ben alıyorum,çok keyifli anlar yaşadık.Neyseki güzel bebişin eşyalarının toparlanması son rötuşlar tamamlandı !!
                                                     Minik Bebik in Bakım Ürünleri :)


Bunun için ayrı bi telaş yaşıyordum çünkü.Kolları sıvadık ve çok şükür bitirdik.
Aile hekimimle yüz yüze olmasa da telefonla görüşmemizi de yaptık.Şeyda hemşire doğum hakkında kafama takılanları birer birer açıkladı.Özellikle hastane çantamı sordu,bunun üzerine Hastane çantamı da önceden hazırladığım listeyi elime alarak bir bir tamamladım.Birincisi kendim için bir çanta hazırladım,ihtiyaçlarımı koydum içerisine.Sonrasında bebiş için kolları sıvadım,birer birer minik bebeğimin eşyalarını bir bir koydum valizine :)
Öyle güzel bir duyguki…Çok farklı,Çok değişik

Yüzünü görmediğin,hep kucağına almayı hayal ettiğin minik için çantaya bir şeyler koymak,çok duygulandırıcı.Hazırladığın çanta üstelik bir tatil,yolculuk çantası değil..Evden iki kişi gidip üç kişi dönmek var sonunda (inş. !)
Hastane çantamız da kapıda bekliyor !! güzel heyecanımız,tam gaz devam ediyor,daha da artarak…
Minik bebik i merakla bekliyoruz !!
                                      Bebişin narin saçları ve tırnakları için :)

                          Bebik in narin vücudu için ilk bakım ürünleri hep Chicco
                                       Minik Kelebeğimizin şirin küveti :)
Son hazırlığım da; Kapı süsü,bebek şekeri ve süslü bebek yastığı kaldı.Ulus Suluhan’da çok güzel şeyler buldum.Merak eden ilgilenen anneler varsa Ulus Suluhan  Bgbebek’te hoş şeyler bulabilirler.İnternet adresi de bgbebek.com
                                         Almayı düşündüğüm kapı süsü :)
Doktor muayeneme giderken ilk işim bunları da alıp son eksiklerimi gidermek olacak…Aslında çok kararsız kaldım hem bebek şekeri ve kapı süsü konusunda.Kararsız kalmamak da elde değil.Çünkü öyle şirin öyle hoş şeyler varki…Beğendiklerimi paylaşıyorum,ilk işim bu hafta bunları almak olcak !!
                    Bu sepetlerden 20-30 tane alıp dağıtmayı düşünüyorum :)
                                                                 Ya da bunlardan :)
                        Bebeğin Altın Yastığı'nı da almayı düşünüyorum :)
Doktor muayenemizde 10 Ocak’tan sonra. Galiba yine Nts ve ultrason la devam edecek rutin muayenem :) Miniğimin gelişimini görmek, kalp atışlarını hissetmek öyle güzel ki, kaç kilo oldu ? sağlığı iyi mi? Ultrason görüntüsüne bakabilir miyim? gibi sorular doktoruma devamlı, her muayenede merakla sorduğum sorular:)
 Bu arada internette gezinirken, milupa.com.tr adresinde “hamileyim” seti dikkatimi çekmişti; üye olmayı da düşünüyorum;en azından anneler için dikkat çekici şeyler var.Ayrıca Unnado.com'da ilk hediyem,ve çeşitli kampanyalar da dikkatinizi çekebilir
Üye olduğunuzda “hamileyim” setinde şunlar bulunuyor;
·         *  Bir adet “bebeğimi beklerken” kitapçığı,
*          *  Nıvea soft&Cream ,Nivea saç ve vücut şampuanı,Nivea pişik önleyici krem
·         *  “Annelik yolculuğunuzda yanınızdayız” isimli bir cd
·         *  Huggıes yeni doğan-8 adet
·         *  Milupa Still-tee karışık bitki çayı
·        *   Nivea,huggıes ve milupa indirim kuponları.
·        *   Bir adette magnet :)


3 yorum:

  1. Nst bıle ayrı bır heyecandır:))) ınsallah saglık ve huzurla kucagına alırsın bebegını herseye ınsan cok ozenıyor kendımı hatrladım da...sevgıler, tadını cıkar her sn.sının:)) Bu arada yan tarafta tıpık ben dıye resım varya ıste bebegın olunca benım gıbı sabahın 04*30 unda cın olucaksın :))

    YanıtlaSil
  2. Kokosss ;
    amin cnm çok tşkrler,iyi dileklerin için,evettt aynen uykular artık düzensiz olacağı kesin,şimdiden başladım bile antremana :)alışcam artık bu duruma !!

    YanıtlaSil
  3. oyy oyyy...:))
    merhabalaaar:))
    çok şeker kii bunların her biri....
    bebiş geliyor hayırlısı ile sanırım.
    sağlıkla kavuşun inşallah...)
    bayıldım sıcacık ve samimi paylaşımlarınıza:)
    seve seve izleyiciniz oldum bile hemencecik.
    bende sizi bekliyorum sayfama,kulvarlarımız farklı olsa da:)
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...